
* Geleceğimizin Anahtarı, Ufkumuzun Yol Haritası:
* İlgi, İstek ve Beklentileri Doğrultusunda Çok Yönlü Desteklenen Bireyler İçin,
* "Değerli İnsan"la Şekillenecek Güçlü Bir Toplum ve Daha Güzel Bir Dünya İçin,
* Nasıl ki yaşamın anlamı, varılacak hedef değil, yolculuğun ta kendisi ise...
* "Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli"nde de çocuğun eğitim yolculuğunun sonucu değil, süreci kıymetlendirilecek.
* "Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli"nde Eğitimin Vazgeçilmez Bileşenleri: Bilim, Kültür, Sanat ve Spor...
* Ulusal Değerlerini İçselleştirmiş, Evrensel Değerlerle Yoğrulmuş Bireyler İçin,
* Öğrenmenin Öğretildiği Bir Eğitim Ortamı İçin:,,
* Sadeliğin Özüyle İnşa Edilmiş İçeriklerden Oluşan Öğretim Programları İçin,
* Sanat, Bilgi, Dijital, Görsel, Kültür, Vatandaşlık, Veri, Sürdürebilirlik, Finansal... Yani yaşamın her alanını okuryazar bireyler için:
* Yaparak, Yaşayarak, Deneyimleyerek Öğrenmenin Kalıcı Sonuçları İçin,
* Öğrencilere Yaşamları Boyunca İhtiyaç Duyacakları En Kritik Beceri ve Yeteneklerin Kazandırılması İçin,
* Öğrenme Potansiyelinin Geliştirilmesi ve Artırılmasında "Bilgi-Beceri-Değerler" Bütünlüğünü Önceleyen Öğretim Programları İçin,
* "Bilgi"yi Karşılaştıkları Problemlerin Üstesinden Gelmede Bir Araç Olarak Kullanan Çok Yönlü ve Üretken Bireyler İçin,